Наша школа - це втілення нашої спільної з дітьми мрії.
Сьогодні є можливість обирати програми, ускладнення та покращення так, щоб обраний шлях навчання був цікавим для дітей.
Дізнатись вартість навчання та записатись на день відкритих дверей
«Ефективного навчання»
Поєднання нешаблонного викладання, персоналізованого підходу навчання з системним розвитком процесів і формуванням метапредметних понять.
Цікаві заняття та розвиваючі ігри навчать дитину дружити і вибудовувати відносини з людьми.
Директор школи завжди готова вислухати і допомогти.
У нас наявні різноманітні спортивні та творчі студії. З учнями займаються професійні тренери з футболу, фітнесу, ЛФК, спортивних танців, бойових мистецтв, музикант, художник, та ін. У вартість навчання включено 2 гуртки на вибір.
Безпека в школі.
Школу охороняє ліцензована служба безпеки. Цілодобове відеоспостереження вхідних груп, класних кімнат, коридорів, спортивних залів.
ЗАГАЛЬНА
ІНФОРМАЦІЯ
НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА І STEM-ОСВІТА
STEM-освіта, це такий підхід до навчання дитини, коли за основу беруть не придбання знань, а вміння їх отримати, застосувати, не втрачаючи при цьому себе, як особистості. Отримати знання не окремими предметами, а за допомогою інтеграції чотирьох напрямків в єдине ціле. Людині майбутнього потрібно вміти самоорганізовуватися, самонавчатися, володіти основами IT-технологій, знати іноземні мови. Стрімко змінюються професії: одні йдуть в минуле, з'являються нові і цей процес триватиме, тому вчитися протягом життя, освоювати нові навички буде актуальним умінням не одне десятиліття.
Засновники методики DAILY 5 Гейл Боші Джоан Мозер вчительки початкових класів м. Сієтл США
Методична система «Щоденні 5» навчає учнів працювати самостійно під час читання й письма, формує витривалість, а учителю дає можливість працювати з учнями індивідуально та в малих групах відповідно до учнівських потреб. Технологія Daily 5 (Щоденні 5) ґрунтується на діяльнісному підході. Учні включаються в щоденну роботу, що виконують упродовж дня.
Ця система гарантує проведення уроку на самому високому рівні. Вчитель, який готується до улюбленого предмета дасть учням багато цікавого, ніж вчитель який змушений готувати матеріал до всіх уроків. Тонкощі улюбленого предмета профільний вчитель зможе передати учням з бажанням та любов’ю.
Зміна освітнього середовища – це зміна ставлення до дитини: повага, увага до неї та прагнення знайти оптимальний спосіб для її ефективного навчання.
Помилки це нормально.
Коли страх помилки зникає, учню відкриваються нові можливості.
Аналіз помилок.
Дати учню розуміння того, що кожен може робити помилки і не має людей, які не помиляються. Головне - робити з помилками правильні висновки на майбуднє.
Цінність спроб.
Більше помилок роблять активні діти і активність слід завжди вітати.
Мінімілізація наслідків.
Виправлення помилок для вчителя не повино стати самоціллю, бо це буде прищеплювати учню безпорадність.
Трансформування віри в успіх.
Успіх можливо достигнути кожному. Так впевненість формується за допомогою вчителя, в основі лежить позитивний зворотній зв'язок та безмежна віра в учнів.
на перевантаження та рівень знань
На наш погляд обидва рішення не призведуть до бажаного результату.
Гармонійно та грамотно поєднавши розумове та фізичне навантаження, впроваджуючи в процес навчання різні інноваційні техніки ми без перенавантаження досягнемо всіх цілей.
Треба ще враховувати як вчителі та діти спілкуються. Дружні стосунки між дітьми та вчителем дуже важливі. Зацікавлений вчитель-є запорукою успіху. Самий складний процес може стати простим та цікавим якщо вчитель застосовує те, що сьогодні існує, вміє це робити і отримує задоволення від результату. Щоб навчати по-новому, вчитель повинен отримати свободу дій – обирати навчальні матеріали, імпровізувати та експериментувати. Цю свободу дає новий закон «Про освіту».
Записати дитину в школу або дізнатись деталі
Батьки мріють, щоб їх діти самі змогли вчитись, без батьківської «дресури», не без епізодичної допомоги, але самі.
Батьки, які багато працюють, мріють вечорами відпочити, поспілкуватись з дітьми, а не витрачати час на вмовляння, контроль та вивчення домашніх завдань.
Плюси:
Домашні завдання переважно системно вивчені.
Мінуси:
Є велика вирогідність сформувати негативне ставлення до виконання домашніх завдань дитиною;
Виконання домашніх завдань починається після того як батьки повертаються з роботи, до пізнього вечора, або до ночі-фізичне та психічне перенавантаження гарантоване;
Якість виконання завдань візуально вища, а фактично-дитина стає залежним від батьківської допомоги (формується залежність, невпевненість в собі );
Не формується відповідальність. За виконання д/з та оцінки дитина перекладає відповідальність на батьків. А ще цікавіше, коли батьки, які впевнені що вони з дитиною вивчили д/з, ідуть до вчителя з питанням про низькі оцінки.
Ми не просто не розвиваємо зацікавленість у дитини, ми її знищуємо, ми змінюємо ставлення дитини до навчання на суцільний негатив, виконання непотрібного обов'язку.
Деякі батьки «мотивують» дитину: якщо ти виконаєш - підеш…, куплю… Це не мотивація - бо немає грунту. Де тут розуміння. що вчитись цікаво, що чим більше дізнаєшся тим більше можливостей, де гарний настрій… Відносини батьки-діти далеко не покращуються від таких домашніх навантажень.
Крім того, треба зазначити, що батьки - не вчителі і їм не легко займатись. Можна багато перераховувати "за", та "проти" допомоги у вивченні домашніх завдань з батьками, але у нас є можливість зробити все по-іншому.
Всі теми по всім предметам ми вивчаємо в школі. Всі завдання для самостійного виконання діти роблять в школі по підгрупам під керівництвом педагога. Дружня атмосфера дасть можливість виконувати завдання не соромлячись помилок, знаходити їх, виправляти.
Для навчання важливий самостійний шлях, а для оцінювання кінцевий результат.
Досягнутий самостійно результат-дуже цінний для дитини. Помітити та оцінити зусилля може не тільки вчитель, а і учні.
Спільно вирішуються багато завдань. Кожен учень відчуває наскільки його особистий вклад важливий задля досягнення мети.
А ввечері нашим батькам буде цікаво почути про те, як у дитини склався день, можливо, порадитись, або разом порадіти досягненням.
на виконання домашніх завдань з батьками
ЩО МИ ПРОПОНУЄМО
16 учнів у кожному класі;
Школа повного дня ( в класі готують всі домашні, практичні, ...);
Впровадження проекту «Ефективне навчання»;
Дистанційне-онлайн навчання на випалак карантину;
Сертифікати та табелі державного зразка;
Поглиблене вивчення української та англійської мов;
Математика, елементи геометрії, алгоритміка, мнемотехніка;
Елементи дизайну та архітектури 3D;
Спорт.
Типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти, розроблена під керівництвом Р. Б. Шияна (1-2 класи) Наказ МОН України від 21.03.2018 № 268.
Англійська мова (підручник для закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом). Мітчелл Г. К. Наказ МОН від 06.07.2018 № 735
(Smart Junior for Ukraine – автентичний навчальний курс з англійської мови для початкових класів, адаптований відповідно до нових програм і стандартів Нової Української Школи.
Видавництво: MM Publications, Лінгвіст. Автор: H.Q. Mitchell.).
Навчальна програма «Елементи геометрії» (Програми курсів за вибором для ЗНЗ. Варіативна складова Типових навчальних планів. 1-4 класи.Книга 1)
Навчальна програма «Хореографія» (Програми курсів за вибором для ЗНЗ. Варіативна складова Типових навчальних планів. 1-4 класи.Книга 1)
Навчальна програма «Секрети пам’яті» (Програми курсів за вибором для ЗНЗ. Варіативна складова Типових навчальних планів. 1-4 класи.Книга 4)
Навчальна програма «Фінансова арифметика» (Програми курсів за вибором для ЗНЗ. Варіативна складова Типових навчальних планів. 1-4 класи.Книга 5)
Навчальна програма «Дизайн і технології» (Програми курсів за вибором для ЗНЗ. Варіативна складова Типових навчальних планів. 1-4 класи.Книга 5)
Програма курсу за вибором «Сходинки до інформатики: інтегрований курс з розвитку алгоритмічного, логічного та критичного мислення молодших школярів» (Програми курсів за вибором для ЗНЗ. Варіативна складова Типових навчальних планів. 1-4 класи.Книга 5)
Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами.
Спілкування іноземними.
Математична компетентність. Культура логічного і алгоритмічного мислення.
Інформаційноцифрова компетентність передбачає впевнене, а водночас критичне застосування інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ).
Основні компетентності у природничих науках і технологіях. Наукове розуміння природи і сучасних технологій, а також здатність застосовувати його в практичній діяльності.
Уміння вчитися впродовж життя.
Ця система гарантує проведення заняття на самому високому рівні. Вчитель, який готується до улюбленого предмета дасть учням багато цікавого, ніж вчитель який змушений готувати матеріал до всіх занять. Тонкощі улюбленого предмета профільний вчитель зможе передати учням з бажанням та любов’ю.
Зміна освітнього середовища – це зміна ставлення до дитини: повага, увага до неї та прагнення знайти оптимальний спосіб для її ефективного навчання.
Залишились питання? Залиште номер телефону і ми Вам зателефонуємо!